wtorek, listopada 26, 2019

Ciekawa akcja na poczcie (poczta polska nie dla idiotów?)

Witajcie,
Witam nowych obserwatorów mojego bloga i dziękuję za komentarze.
Mam do was pytanko.
Czy mimo awizo w skrzynce mieliście tak że paczki na poczcie nie było?
U mnie dziś takie mądre na poczcie panie były że wystawiły awizo na niewidzialną paczkę.
Amba fatima , była i nima...
Tak krótko można tą sytuację określić.
Albo ja jestem jakiś przewrażliwiony na tym punkcie albo moja poczta i ludzie tam mają coś nierówno pod deklem.
Bo szukały paczki na całej poczcie  i nie znalazły i stwierdziły że to musi być na wczorajszą.
Jaja normalnie...
Ale ostatnio się dowiedziałem że nawet się podpisują za mnie...
Ale u mnie na poczcie jest tak że oddzielnie nosi listonoszka listy polecone i oddzielnie zwykłe. Kiedyś około dwa tygodnie leżały moje przesyłki na poczcie bo pani listonoszka za daleko miała puknąć lub zostawić awizo w skrzynce... ..
Ale to załatwię już niedługo... Jak mnie bardziej wkurzą...
Odwiedzę sobie główna pocztę i zrobię z nimi porządek.
A tak to pusto w skrzynce mimo że wysyłam...
Ani listonosza ani kuriera..
Ale tym się mało przejmuję b musi zacząć w końcu coś przychodzić prawda?
Jak mieliście jakieś przypadki z poczta to zapraszam do dyskusji.

2 komentarze:

  1. Też tak miałam że listonosz się za mnie podpisał .
    A byłeś wtedy w domu ? Bo ten co paczki roznosi może ją mieć przy sobie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak była mama i tylko kartka , ja na pocztę a paczki nie ma... Pojawia się i znika

      Usuń

Copyright © . , Blogger