wtorek, kwietnia 07, 2020

Aloe Vera Żel -pomoc dla naszej skóry

Witajcie.
Po dłuższym czasie chce wam pokazać i zrecenzować kolejny produkt od Gorvita .
Tym razem przedstawiam wam Aloe Vera Żel  150 ml.
 Co wam mogę powiedzieć o tym produkcie Gorvity?
Jest produkowany tylko z naturalnych  składników , ma działanie bakteriobójcze, przeciwzapalne.
Przywraca skórze witalność, jędrność i odpowiednie nawilżenie.
Sprawdza się także przy ukąszeniach  owadów i oparzeniach słonecznych.
Po więcej wiadomości zapraszam was na stronę firmy i produktu.
Składniki:
Aqua(modyfikowany roztwór leczniczej wody: wodorowęglanowo-chlorkowo-sodowej-bromkowo-jodkowo-borowej z Uzdrowiska Rabka S.A), Aloe Vera (Aloe Barbadiensis) Extract, Propylene Glycol, D'Panthenol, Gliceryne, Triethanoloamine, Polisorbate -20, Allantoin, DMDM Hydantoin.
https://www.gorvita.com.pl/new/produkty/kategorie-produktow/energia-i-witalnosc,45.html .

Moja opinia o tym wspaniałym żelu.
Zacząłem używać tego żelu jak zaczęła mnie skóra swędzieć i zaczęła być sucha.
I jestem z niej mega zadowolony.
Bardzo dobrze poradziła sobie z suchością mojej skóry.
Pomogł także ze swędzeniem , bardzo szybko pomógł mi ze swędzeniem.
Aloe Vera Żel jest naprawdę godny polecenia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © . , Blogger