czwartek, kwietnia 09, 2020

Gorvita Maść dla sportowców -coś na zmęczenie

Witajcie.
Ostatnio zaczęły mnie nogi pobolewać i szukałem maści by mi pomogła.
I przypomniałem się o panu Tomku i jego paczce z Gorvity.
A w niej była maść dla sportowców .


Jako że jestem realista to nie wierzyłem w jej działanie ale nogi po pracy zaczęły mnie boleć więc zaryzykowałem i zacząłem ją używać.
I z początku nie było widać różnicy ale nadal systematycznie używałem jej i w końcu odczułem ulgę , maść złagodziła mój ból i po pewnym czasie ból znikł.
Zdziwiłem się bo nie wierzyłem że coś pomoże ale ta maść ma coś w sobie że pomaga.
Zapraszam was na stronę firmy tej wspaniałej maści.
https://www.gorvita.com.pl/new/produkty/kategorie-produktow/energia-i-witalnosc,70.html .
Coś o produkcie:
Nowoczesna formuła w postaci maści hydrofilowej opracowana  na bazie wody leczniczej. Zawiera ponad 20 aktywnych substancji: ekstraktów i olejków roślinnych m.in. mięty, nostrzyka lekarskiego, żywokostu, arniki, kasztanowca, boswelli, kory wierzby, jałowca, Ginkgo biloba, aloesu, lawendy, nagietka, szałwii, olejku mentolowego, pichtowego i tymiankowego.
Składniki te łagodzą uczucie dyskomfortu spowodowane przemęczeniem fizycznym i przeciążeniem. Witalizują i przywracają energię. Zawarta w składzie naturalna alantoina i prowitamina B5 regeneruje naskórek, dobrze go nawilża i odżywia. Maść dobrze się wchłania, nie pozostawiając  na skórze tłustej warstwy i nie brudzi odzieży.
  


Maść godna polecenia dla sportowców ale też dla normalnych ludzi.
POLECAM.

1 komentarz:

Copyright © . , Blogger