niedziela, listopada 17, 2019

Przesyłki się pojawiają

Witajcie .
Dziś się dowiedziałem rano że wujo mój umarł  , ale chorował poważnie (rak przysierdia) i dziś około 4 30 umarł.
Miał 67 lat, człowiek do życia.
Ale każdy z nas umrze kiedyś.
Tak jak jest w tytule u mnie od jakiegoś czasu zaczęły się pojawiać przesyłki bo tez zacząłem znowu wysyłać .
I jestem z tego powodu bardzo zadowolony bo przez pewien czas nic nie przychodziło i było to denerwujące ale coś się ruszyło.
Na tym blogu będę pokazywał moje przesyłki gadżetowe , sportowe , przesyłki ze współprac jeśli się takie pojawią.
A ja zapraszam was do do odwiedzania mojego bloga , zostawienia śladu po sobie w komentarzu i do zaobserwowania mojego nowego bloga .
Jeśli będziecie wchodzić na bloga z telefonu to zejdźcie na sam dół bloga i kliknijcie wersję na komputer jeśli będziecie chcieli dodać się do obserwowanych, obserwowanie znajduje się pod formularzem kontaktowym i kliknąć trzeba obserwuj.
Myślę że znajdziecie coś fajnego dla siebie bo zamiaruję  go prowadzić regularnie i chcę by był taki sam jak ten poprzedni blog.
Ale jeśli ma jakieś pomysły to możecie się podzielić ze mną :) .
A jeśli co mam zmienić na blogu to śmiało piszcie , chętnie was posłucham. 
A teraz zobaczcie moje ostatnie  przesyłki.

















Jeśli chcecie jakiś namiar to śmiało piszcie :) .
Zapraszam jeszcze raz was do zostawienia śladu po sobie i do obserwowanych na blogu .
Szczegóły wyżej . 
Pozdrawiam was wszystkich i życzę miłej niedzieli .

4 komentarze:

Copyright © . , Blogger